fredag 29 februari 2008

Hur galen kan man bli på Bredbandsbolaget!

Tänkte jag skulle vara ute i god tid och beställde flytt den 21 jan 2008. Vi flyttar nog 22 febr. Inga problem sa de, det tar max 5 dagar.
Efter 2 veckor hade jag inte fått varken modem, eller bekr per brev så jag ringde igen. Då hade de ingen beställning?
Blev lite irriterad, men gjorde en ny flyttbeställning.
Modemet kommer om 5 dagar, så de och du kan anv internet på en gång för ni har fiber i ert nya hus.
Jaha, efter ytterliar en veckan utan telefon och internet så har jag fortfarande inte fått något modem!
Telefon och internet är avstängt i gamla lägenheten, så dit kan jag inte heller då för att fixa med bokföring och betalningar.
Nu är jag så förbannad, så det liknar ingenting.
Det ända kundtjänst och supporten är bra på är att prata, prata, prata - men sedan händer ingenting. Hur kan de säga att modemet är inte skickat, men skickas idag - varje dag?
8 dagar senare och jag har inget modem, ingen telefon, inget internet!?

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Telia är precis likadana, helt störda om du frågar mig.

~Livet i byn
http://livetibyn.blogg.se

Ingrid sa...

Blev det någon Pappelina i helgen?

~Livet i byn