fredag 23 augusti 2013

Att skratta så tårarna sprutar...

Lucas och jag
Ingrid: Där här kortet blev ju jätte bra Camilla
-Jo jag tackar jag.
Skakade i hela kroppen och med en puls på 185. Men Lucas han skötte sig exemplariskt.
Skratten som följde när vi såg på fotot kommer jag aldrig att glömma...haha
 
Nu är det fredag och jag har jobbat en vecka och det har gått förvånansvärt bra.
Man är ju lite seg efter semester men jag har hunnit ganska mycket.
I kväll blir det stan och doppresent med dottern.
Lilla Elina ska nanmgiva sin son i morgon.
Lördag blir det buss till Norrtälje, och på kvällen ska vi äta kräftor med familjen Dalbergs, så får Bosse och Nova busa också. Perfekt jue!
 
Ha de gott allesammans och njut av ledigheten nu...

Det blir nog att uppdatera facebook med den här bilden.
Camilla med kamphund klappar tottohästen.. Ingen skulle ju tro mig annars...

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ha-ha minen är obetalbar ;0) Lukas är nog den snällaste hästen som finns vet du ;0)

~Ingrid

Mille sa...

Jaa den minen!!
Klickar på bilden och skrattar.
Det stunden måste vi bevara i våra hjärtan läääääääänge...:)