måndag 27 januari 2014

Dotter fyller år!!

Dotterns kök, hon gillar lila som mor sin...
Palina 1 år
Palina 23 år
 
Tiden, det var inte länge sedan jag låg där på BB och tittade ut på en klarblå kall himmel. Hon föddes en lördag morgon kl. 07.51 den 26 januari 1991. Ute lyste solen på den gnistrande snön och jag kände mig stark, lycklig och en ny era hade startat som MAMMA till ett litet liv.
En glad, blåögd flicka som förändrade mitt liv - K Ä R L E K E N - till den lilla som ligger brevid en och snusar är så obeskrivligt stark.
Nu är hon vuxen, tar egna beslut, fixar det mesta, studerar, har ett eget hem och är super lycklig för livet leker.
Underbart, tycker mor och far.

1 kommentar:

tina sa...

Fiint!

-91, då gick jag i första klass. Det känns som igår, men ändå som en evighet sedan.