måndag 3 februari 2014

Flisan funderar

Det har gått upp en ljus för gammelmatte. 
 
Jag ligger alltid vid fotänden på lillhusses säng.
Oftast tar jag sikte på ett par byxor han lägger där men nu när han är borta så ligger det aldrig några byxor där längre så vad gör man då, jo man lägger sig på hans datastol. Den får jag egentligen inte röra men nu har jag legat där i en månad, EN MÅNAD! Den är katastrofalt hårig, säger gammelmatte. Hon muttrar något om att sticka en pläd av allt hår som ligger där.
Så farligt är det inte, hon har ju så låg tolerans mot hår, ja du vet.
Men nu när jag har din skidhalsduk, handskar och mjukisbrallor att sova på, är livet ok, även om jag saknar dig massor bror.
Palina skulle låna din skidhjälm till Åre och då låg halsduken och handskarna i den, gammelmatte lade ut det på din säng, jaaa jag ÄR tacksam.
 
Jo en sak till, det var himla mysigt att snackas på Skype i lördags. Nu vet jag att du mår bra och att du har kul med grabbarna. Efter samtalet sov jag 3-4 timmar vid datorn och spann för fullt.
 
Lots of love och spinnkramar från din room mate Flisan, Your soulcat from hell.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Gulle flisan :-)

Ingrid