fredag 27 juni 2014

Pasta... mm

I går hade sonen fixat all tvätt så det var bara för mig att fortsätta med att
dammsuga och skura badrummet. Det blir ju extra dammigt när de bygger runt omkring oss så dammsugaren går ju alltid...
Sedan åkte vi till vårt favoritstället i Sumpan och åt pasta Delizie.
Pastarullar inrullade med Zuccini, skinka och Edamerost som gratinerats i ugnen med ostsås... MUMS!
Efter middagen slank vi in på Ica och köpte kärleksmums och morotskaka och sedan åkte vi ut mot söder och hälsa på Pia och barnen.
Väldigt fin lägenhet måste jag säga, rymlig och smart planerad. Där kommer de säkert att trivas.
De bor alldeles vid Tandolunden, så hundarna har inte så långt till grönt gräs.
Hemma vid 23.00 och stöp i säng...
 
I morse hade jag ställt klockan lite tidigare för jag skulle torka golven, så nu doftar det såpa i lägenheten. Sedan packade jag min weekendbag för jag åker direkt från jobbet ut till stugan vid 14-tiden. Får se vad jag får för bud från bilmekanikern, usch!
 
Skall tydligen regna i helgen, bajs!
 

1 kommentar:

Ingrid sa...

Duktiga du!!! Pontus med så klart :-)

Ingrid