måndag 8 december 2014

Födelsedag!

I lördags fick jag frukost på sängen och sång av sambon. Ja må hon leva med Luciamelodi, den har ni nog aldrig hört... inte jag heller!!
Sedan var jag en sväng till min syster och grattade min guddotter för hon fyllde år i torsdags.
 
Hem och lämna bilen och sedan vidare in till Gamla Stan med familjen, kusin och syssling. Vi åt brända mandlar och sög i oss alla tomtemys. Såg iofs inte en enda tomte?
Vi mötter upp Rickard som kom från Oslo, och gick vidare till Nybroviken för att se alla fina älgar.
Efter det gick vi till Vapiano på Sturegatan för att äta, fler kusinbarn och sambosar kom förbi. Kaffe och kaka (choklad-lakritstårta med Hjorton) åt vi hemma hos oss på kvällen.
 
Ja, dagen och kvällen var helt fantastisk! Vilken underbar familj jag har, som hänger med på allt som jag vill se och göra. Jag hade ju kusin på min sida, -Camilla bestämmer, det är hennes födelsedaaaag!!! Hahahaaaa! 
 
Jag är sååå tacksam!
 
 
 

1 kommentar:

Ingrid sa...

Stort och varmt grattis!

Ingrid