måndag 9 maj 2016

Älskade!


Kristi himmelsfärdshelgen levererade 23 grader och sol. Helt fantastiskt väder och vi satte ute och åt både frukost, lunch och middag. Mamma och jag drack kaffe vid bryggan och där var den några som badade! 

Dottern var på Island med sin pojkvän, de hade 8 grader där men värmde sig gott i Den blå lagunen.

Mina fyrfotingar och mina barn är mitt allt, mitt nav, mitt hjärta. Man vill ju så gärna att de ska slippa ledsamheter. Den vise säger att man behöver balans i livet, lite av varje, typ Ying och Yang. 
Det ligger väl något i det...  I vilket fall så är det viktigt att vi föräldrar rustar våra barn till att bli en självständig individ, med självkänsla och självförtroende. 
Att misslyckats och gå in i en kris är inget konstigt, det är hur man hanterar den som är det vikiga. Hur man stärks av sin nya vetskap och hur man går vidare. 


Inga kommentarer: