måndag 4 juli 2016

Paintball



I söndags spelade vi painball tillsammans. Victors och Ronjas familjer möttes i en jämn och bra kamp! Det var med skräckblandad förtjusning som jag gav mig in i detta, men ack så kul!
Framför allt så hade Victor kul och då får vi andra gamlingar inte fega ur.
Det sprutade ut gula kulor ur våra bössor, och de träffade både här och där. Stackars kusin fick hemska blåmärken på rumpen men var glad ändå. Jag fick en smäll rakt på glasögonen. tur man hade dem på sig. Victor fixade till mitt hår lite senare, -Camilla, du har något där, jag tar bort det. Gulle killen.
Hem för en snabb dusch och sedan möttes vi upp 
på Printz och åt middag tillsammans, så himla trevligt måste jag säga.

Speciellt kul var det att träffa Dennis, I totally löv him! Han är snabb, smart, godhjärtad, busig, snygg, har 100 stil och är ödmjuk på samma gång. Nu har han tväffat en rar tjej som heter Sara och han är upp över öronen kär, kan ju inte bli bättre.

Family four ever!

Inga kommentarer: