fredag 1 december 2017

After work


Efter 11 veckors träning -och kostschema så har resultaten sakta men säkert börjat visa sig. Det känns så skönt att vara i en god och framför allt stark form. Jag äter som en häst och sover som en stock, det är super skönt. Godis och andra snabba kolhydrater är ett minne blott. Jag har ju länge haft problem med sömn, kunde ligga i timmar utan att sova. Nu lägger jag mig på kudden och 10 minuter senare sover jag. En helt fantastisk känsla för en som lidit av sömnbrist så länge. Sömnen är ju helande och återhämtning för kroppen. 
I somras snubblande jag 2 ggr och sträckte baksida lår ordentligt. Då trodde jag att jag inte skulle kunna utföra träningen ordentligt, men det har fungerat bra. Visst har jag haft ont och varit stel i rygg och baksida lår och höft många ggr, men jag har tränat enligt schema av Refitness.
IT WORKED!
Kyckling, ris, potatis, fisk, kött, grönsaker, bär och kvarg är det jag äter nu för tiden.
Det passar mig perfekt och portionerna är väl tilltagna och jag är aldrig hungrig!

Tack till Refitness och Rickard Bravo för super bra upplägg och pepp! De här resultaten hade jag inte uppnått utan din professional guide.

Vikt och mått är sekundärt för mig, mitt mål var sömn och styrka och det har jag fått!

September 67,7 kg midjemått 76 cm
November 64 kg   midjemått 71 cm

Tacksam!


Inga kommentarer: