tisdag 26 oktober 2010

En söndag med Mia Skäringer ...

I söndags träffades jag, kusin, Lilian på TGI, där tog vi ett glas öl/vin och åt Spareribs för brinnande livet, hamburgaren var ingen hit, den är mycket godare hos Bull & Bears ett par meter vill vänster om TGI.
TGI blir det inte fler gånger nu, jag har gjort fyra försök de senast åren och aldrig tyckt att det varit gott. Fattar inte att jag aldrig lär mig?!
Till dessert beställde vi OREO MADNESS och kaffe.
Någon mjölk till kaffet fick vi inte och inte någon dessert heller? Till slut hojtade vi till, så när desserten kom så var det en stenhård Oreo kaka och kalla såser - inte gott. Var super glad för att jag beställde en, för jag åt bara halva...
Från Östermalmstorg gick tre trallande jäntor till Cirkus. Vi mötte upp Helena som är med medryttade på Junior som är min kusins häst. Tog oss ett glas Cava i baren och sedan hade vi en helkväll med Mia Skäringer - en underbar kväll måste jag säga!
Hon sätter ord på det som vi andra knappt vågar tänka.
Bra, mycket bra! Hon sjöng också, och nu har jag läst på hennes blogg att hon kommer att ge ut skivan, den för bli min julklapp i år!
Vill se den igen med dotter, mamma med flera.

*Två lager av Oreo cookie mix med vaniljglass i mitten.Toppad med varm chokladsås och kolasås.

Inga kommentarer: