torsdag 7 oktober 2010

Kåvepenin totalt värdelöst!

Jag och dotter har tagit två kurer i våra liv, sonen har tagit en. Det är jag väldigt tacksam för. Barnen har fått vara friska mestadels.
Men dottern har numera problem med bihålorna och det kan man tydligen få när man blir äldre. "Tomrummet" blir större med tiden, låter konstigt men så är det. Som barn får man alltså inte bihålsinflammation.
Denna gång blev det läkaren, och kåvepenin. Jag, den stora pessimisten, berättade på en gång - det där kommer aldrig att hjälpa. Det gjorde det inte heller?!
Varför skriver läkare ut Kåvepenin när det inte hjälper?
Jag har också fått det, men efter en vecka fick jag något annat.
Sonen fick det när han hade öroninflammation och det fungerade inte heller.
Googlar Kåvepenin och alldeles för många klagar över att det inte hjälper.
Dessutom får man nässelutslag, och det är ju precis vad dotter har problem med. Läser inte läkare i journalen om att patienter är överkänsliga?
Nu blir det återbesök vilket inte är gratis, ny kur direkt efter avslutat och så nässelutslag på det. Jaa det är toppen att gå till läkare för att få hjälp!!
Bitter? Nej förbannad!!

Inga kommentarer: