torsdag 11 augusti 2011

illa....

Fy sjutton vad jag mådde illa igår!
Det började redan på tisdags kvällen. Vet inte om det var det pallade äpplet som gjorde det? Vet att mamma inte kan äta gröna sura äpplen för gallan. Hon sväller upp som en boll och får ont i magen och rapar som värsta supar karln. Mn jag har aldrig känt av det förrän nu, usch!
Hela natten låg jag vaken och hela dagen igår låg jag och kved.
Idag känns det bättre, har fått i mig lite yoghurt och valnötter. Ska iväg och handla mat till sonen och sedan blir det en tur till stugan.

Efter prat med mamma:
Undvik äpplen, päron, grön paprika, rå lök, gurka, rökt fet fisk, chips, grillad mat och skaldjur. Jahaaa det är ju på ett ungefär det jag gillar som mest :(



2 kommentarer:

Tina sa...

Men aj - vad jopbbigt!!!
Ska inte en vuxen människa kunna palla ett vanligt äpple utan att få värsta straffe?!
Krya på dej
Kram

Mille sa...

Hahaaaaa.... jag eller hur? Kallas det karma ;-)
Det värsta är ju att jag har 5 stycken liggandes på balkongen, vill så gärna äta!!!!!