tisdag 18 juni 2013

Fick ett mms av sonen...


Sonen i huset är en glad sprätt MEN inte direkt på morgonen. Dottern i huset är ALLTID en glad sprätt och då förstår ni säkert att det inte alltid går ihop...
Hon kan lätt hoppa in i hans rum och dansa runt klockan sju på morgonen och fråga om det hon har på sig är ok? Eller om de ska träffas efter skolan och käka eller gå på bio.
Sonen svara: Vill du dö!
 
Vi skrattar ju mest åt detta för ingen tar någon som helst hänsyn till att han är liiiiite trött på morgonen och inte lika alert ... host host, som vi andra.
Jag har faktiskt lugnat ner mig, så jag tänker inte ta åt mig av den här bilden!
Men frågan är då, varför skickade han den till mig??
 
Puss på dig min morgonförvirrade son!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Ha-ha vilken underbar bild. Jag är omgiven av buttergökar om morgonen så det är rena tortyren att stiga upp när C och K också går upp. Jag brukar stiga upp tidigare och se till att vara i stallet när de stiger upp. Då jag är klar där har de redan åkt så jag slipper konfrontera dem.

~Ingrid