onsdag 12 mars 2008

Årsmöte

Ha ha... jo när man skriver om våren så kan ju vissa få en spunk-anfall, vilket kan te sig på olika sätt...
Men självklart skulle jag hellre kliva runt i djupsnö, det vet du ;)

I kväll är det årsmöte för tomtägarna.
Jag ska läsa upp revisionsberättelsen för ALLA!!
Räcker det inte med att man är revisor och ska kontroller alla verifikat, protokoll, bokföring, resultat och balansräkning?
Prata inför folk, neeee inte min starka sida.
Försöker tänka på att barnen måste prata högt inför klassen, men det gör inte saken lättare.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Nä, det är orättvist i alla fall ;0) Jag vill också ha vår, här snöar det blötäcklig snö och det är ingen höjdare!!!

Klart du klarar av att prata inför folk. Men visst funderar man ju endel innan. Det var ett bra tag sedan jag behövde göra det men tiden på universitetet innhöll mycket sådant.

~Livet i byn