fredag 20 juni 2008

Utmaningen från "livet i byn"

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Bodde i en trea med sambo, två barn i Solna. Jobbade som receptionist och tyckte livet var underbart med en sju och femåring hemma :)

2. Fem saker som finns på "att göra listan" idag.
Jobba
Gå på valpkurs med Nova
Handla frukt
Städa badrummet
Betala räkningar

3. Godis jag gillar
Ja, jag säger som min utmanare... plockgodis, salt och surt. Älskar stora döskallar som är röda och svarta :)

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljadär?
Köpa oss en större lägenhet, och en Mustang av årsmodell 60-tal.

5. Städer som jag bott i?
Stockholm

1 kommentar:

Ingrid sa...

Vi får väl snart ta och dela på en godisskål ;0)

Det var Naustaberget vi körde upp på tror jag om jag inte minns helt fel. Det var tider det...nu vågar man knappt ut i Området för alla björnar som smyger runt och äter upp folk. Ja det är sant!!

~Livet i byn