söndag 19 april 2009

Avslutningsbal igen...

Jag tycker inte att det var så länge sedan som vi köpte balklänning till Palina. Nu är det Pontus tur. Vi åkte in till Zarah och där hittade vi allt, förutom att de vita skinnskorna var för små..stl 44!! Så jag får bege mig till Täby och köpa ett par 45:or.
Han är så stilig i sin första kostym, både jag och tjejen i butiken hade en tår i ögat. Snart blir det att best en liten ros som ska sitta i brösfickan, och hans bordsdam ska också få en. Inte nog med det så ska Pontus och Julia vara balvärdar också (en annan hade aldrig gått med på det), men det är lite annan kaliber i mina barn, vilket jag är så tacksam för.
Lova U <3

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Så himla snygg han är sonen!!

~Livet i byn

Helena sa...

Sååååååååååååå stilig har jag aldrig sett honom =)

Ewa sa...

Oj, så fin han är! Julia måste ha något matchande!