onsdag 1 april 2009

SL har infört munkorg på alla bussåkande hundar!

I dag skickade jag iväg ett sms till mina barn, släkt och vänner.
I det stod det.
From idag har SL infört munkorg på alla hundar. Så Nova och jag fick gå till jobbet i morse :(
Den första som ringe var min kusin, hon var upprörd och vill veta vem det var som körde bussen, för han (ja, det måste ha varit en han) kunde ju inte varit klok i huvudet......
Sedan ringde Patrik, och han lät förvirrad och frågande.
-Men när började de med det?
-From idag, sade jag.
-Första april, sade han högt....

Då skrattade jag MYCKET!!
Ser fram emot att få höra vad de andra säger....

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ha-ha jag tror jag dör ;0)

~Livet i byn

Ingrid sa...

Kakan var kanongod så du missade nåt. K och C hade ätit upp nästan allt när jag kom hem i går kväll...

~Livet i byn