torsdag 17 september 2009

Höstenergi-tid för förändring

Tänk att man är så full med energi?
Det måste ju vara för att sommaren var så varmt och vilosam. Jag hoppas bara att energin håller i sig, så att jag orkar ta tag i alla små uppdrag som jag satt upp.

Lägenheten
* Städa och organisera i städskrubben, klädkammarn och köksskåpen.
-Namnskyltar
-Lådor
* Ge bort saker, kläder som ej används (det gör jag redan), men mer frekvent.
* Nytt möblemang i v-rummet.
-Bord Pluto
-Mindre matbord
-Matta, Mio (ok 090919)
-Tv-bänk
-Nya kuddfordral till soffkuddar (limegröna 090920)
* Lilla WC är på gång, blir nog klart i veckan.
-Ommålat (ok)
-Ny spegel, badrumsskåp (ok)
-Belysning, spotlights (ok)
-Köpa apelsinfärgare handdukar, toapappershållare och handdukshållare (ok 090919).
* Dottens rum ska iordningsställas.
-Skåp och byråer är sålt på blocket :)
-Flytta på stereoanläggning med BAUTA högtalarna (numera hos sonen)
-Inköp av nya förvaringsskåp(090916)
-Uppsättning av skåp (hoppas på i kväll).
-Skrivbord och sängbord inköpes på fredag(090920)
-Hyllor under skåpen(090922)
-Tyg till kuddarna.
-Färg, eller schablon till kortväggen
*Ny kökslampa

*Böcker som jag köpt och vill läsa :)
- Tre sekunder
- Askungar
- Twilight (Eng)
- Borta bäst

*Träna på Balance 2-3 ggr/veckan. Ska klara 80 kg i marklyft!

Nova
* Blodspårskurs (okt) med Nova
* Utställning (okt) med Nova
* Vardagslydnad II med Nova, Irene Westerholm

Stugan
*Lillstugan ska bli VIIIIIIIIIIT, ja inuti alltså :)
Vi är på god väg, det blir såååå fiiiiiiint!

6 kommentarer:

Ewa sa...

Det var ingen dålig endorfinkicklista! Bara roliga saker! Lycka till!

Helena sa...

Ska bli kul att se stugan första helgen i oktober

mille sa...

Jaaa, jag längtar också... att få träffa dig och alla andra förstås :)

Yvonne L sa...

Oj! Jag blev alldeles trött bara av att läsa listan! ;0) En sak är i alla fall säker, du verkar inte behöva sitta och rulla tummarna så mycket! :D

mille sa...

Nej, det blir inte tv-tittande för min del ;-)
Men anledningen till listan är ju också för att släppa ut det fr hjärnan, annars går man och tänker på det hela tiden.
Nu ska jag checka av lite på listan ... :)

StrandviksVillan sa...

Jiiiisses vilken lista - och du har tydligen bra flyt!!
Keep up the good work!

Kram Ann-Christine