tisdag 3 november 2009

Novas kusin Alte



Ha...ha... du kan inte ta mig!!!
Kolla in Altes miner, de får mina smilband att dra lite extra. De var ganska unga här, men jag kan komma på mig själv med att titta på dessa bilder och komma ihåg hur kul det var när de sprang runt i Stora skuggan.
Han vågar inte riktigt gå nära men vill gärna....
På den tiden var Nova en "nypare" hon tuggade på ALLT!!
Alte är smart och gömmer sig hos mig....
Idag går hon bara undan eller sätter sig ner när en hanhund är för nära.

2 kommentarer:

Yvonne L sa...

Higgins vill bara tala om att han förstår hur besvärligt Alte måste haft det! ;0)

elins hunderi sa...

Hejsvejs,
Härlig bildserie!:)
Jag har en canon eos 400D, och jag tar många kort för att lyckas, haha två st av hundra tagna kort kanske blir bra haha.. har inte lärt mig kameran än på tre år;)
Hälsn elin med Nosa