måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Fick den här latten när jag var och fikade med en gammal arbetskamrat för några veckor sedan. Gulligt, när det bemödar sig med att fixa till kaffet så här.
Det är måndag och väldigt kallt, jag vet. Men solen skiner och snön är vit och full av kristaller.
Sambo fick Årechoklad i en rosa strut i morse, Jag gillar dig, stod det på den. Sedan hittade jag ett klockrent kort till honom också. Knölade in allting i påsen med frukostmackan.
Dottern fick en strut nerskickad till Österrike och sonen får sin i kväll. Den har jag lagt under kudden, med ett kort som det står, jag älskar dig härifrån till månen och tillbaka. Han har varit i Hassela och åkt skidor med klassen så han lär väl vara mör i kroppen när han kommer hem.

1 kommentar:

Carinale sa...

Hej du pigga träningsnarkoman, önskar att jag kunde få lite av din träningsglädeje :)
Själv kämpar jag tappert med min Orbitreck och känner mig hyfsat nöjd med det :)