tisdag 7 juni 2011

Orolig...

Nu är det dax. Sju killar ska åka på semester till Ibiza.
Jag skulle önska att jag kunde säga -hoppas att ni får riktigt kul nu, som Lotta sade till min son.
Jag säger så här - tänk på att inte bli för fulla, tänk på att poolerna inte är lika djupa som våra så att ni dyker ner i botten, tänk på att ha koll på era pass, var uppmärksamma på vad ni dricker, ta inte emot någon drink eller piller från någon, gå inte i klinch med engelsmännen - de har samtlat på sig ett dåligt rykte tyvärr. smörj in er ordentligt, ät ordentligt osv osv...
Galet vad nervös jag kommer att vara!! Uschuschusch!!
Hoppas att något av det jag sagt har fastnat... men framför allt, det är ju klart att jag vill att han ska ha kul! :)

3 kommentarer:

Yvonne L sa...

Förstår att det kan kännas nervöst för dig, men det kommer säkert att gå bra!

Ewa sa...

Usch, jag förstår verkligen hur du känner och bävar för när det komer här...

Ingrid sa...

HUA, inte lätt det där men ack så viktigt.

~Ingrid