onsdag 16 januari 2013

Zombieland



Igår kväll var jag rätt trött, åt min solrosfrön i soffan och lade några ord på paddan, spelar ju WF med Marie nämligen.

Sonen kommer hem från träningen och säger, mamma vad tittar du på?
Det var Hollywoodfrukar på tv.
-Ingenting svara jag.
-Du kommer älska den här filmen, säger sonen och slår om till sexan.
Där utspelade sig en film om Zombier?!
Först blev jag lite rädd, för jag vet minsann vad zombier gör!
Men sedan kom jag till insikt, filmen var ju en parodi på alla ruskiga filmen man sett i detta ämne. Så kvällen slutade med att sonen och jag åt upp resterande fudge som vi hittade i kylskåpet. Dottern gjorde en plåt i tisdags, som födelsedagsfika till en plugg-kompis.
Hon är rar hon ...

De var såååååå goda och framför allt så fick vi oss ett gott skratt!!


 

Inga kommentarer: