fredag 5 november 2010

Love...

Dotter & Nova.
Direkt efter jobbet åkte jag till syrran för en fika. Har ju inte sett mina systerbarn på jätte länge, jag får minsann skämmas!!
Svängde förbi Konsum i Gröndal och köpte blommor, Physalis, godis och popcorn - det är ju fredag.
Ååå det var så mysigt hos Monica, som det alltid är. Hon kan fixa, trixa och få till det så fint, hon har det där lilla extra ögat, ett öga för detaljer.
Flickorna var underbara, jag tror att jag och Elsa-Linda lade två memory och fem puzzel, hur mysigt som helst. Guuu vad jag saknar den tiden. Tiden när man satt med barnen vid köksbordet och pysslade och puzzlade tills ögonen for ihop och då var det saga... myyyyyyyys!
Måste hinna få till en träff till innan dotter åker! Måste planera med syrran nu!
Kram o god natt på er alla.
Kom ihåg, det bästa med familjer är nog olikheter och ärlighet, illfällen då man känner sig lite naken ni vet. Om inte det finns så stodo vi stilla på samma punkt fullt påklädda!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Låter som en helmysig kväll. När åker dottern? Snart va...

~Ingrid