tisdag 7 december 2010

Födelsedag...


I går firades Finlands självständighets dag och JAG!
Tänk att min mamma klämde ut mig just den här dagen, hur lyckat kan det inte bli när man är finska och allt!!
På jobbet sjöng killarna för mig! Manskör jue... Vackert!! Sedan blev det lussefika på eftermiddagen.
Dotter kom förbi, hon klarade skrivningen till körkortet Tjooohooooo!! Bättre födelsedagspresent kunde jag ju inte önskat mig!!
När jag kom hem stod det röda rosor på bordet en bukett fr sambo och en fr sonen - gulligt. Gråa fårskinnstofflor av sambo (det hade jag önskat mig), halsband fr Edblad av dotter och en super fin t-skirt som det står. A'm not afraid of ghosts och med ghostbusters märket på..super fin!
Sedan blev det middag på Järva Krog, efter middagen övningskörde dotter till Bauhaus och där köpte vi gran, en supersöt liten knubbig (snutplatt)...haha internt skämt!
Hem igen, dotter vispade grädde och värmde blåbär, jordgubbar, hallon och björnbär. GOTT!!
Lyssnade på "så mycket bättre" låtarna som jag beställt och som dotter hämtat ut fr Megastore, fick skivan en vecka före alla andra hahaaa!!
Helena kom förbi, myyys. Hon hade jobbat hela kvällen men klämde endå in en visit hos mig, gulligt.
TACK tack tack för all uppvaktning, underbara vänner och min kära familj LOVE YOU!!

Inga kommentarer: