måndag 27 december 2010

Inför resan...

Måndag, seg som sjutton.
Igår kväll var det ungdomsgård hos oss, super kul! Det är alltid så kul att sitta och lyssna på deras visioner och drömmar, de är så kreativa. Tänk om man kunde ha hälften av den energin?
Det blev cola, cupcakes med glasyr och stjärnor, chips, choklad och mandariner..mums!
Jag och sonen kollade på en film och jag gick väl inte och lade mig förrän vid ett, illa..
I dag är det jobb och efter det så ska jag förbi Jarmeus skor och köpa mig ett para nya stövlar, mina har ingen sula kvar och sedan är det hål under så jag fryser som sjutton i dem. Funderar på att köpa mig ett par Clarks också, det var billiga på Scorette el var det Nilson? Fårskinn är ju inte fel när det är -15 ute!
Ett vadderat datorskydd, virusskydd ska jag också köpa, så att vi kan ta med den nya datorn på redan.
Längtar så efter mitt lilla troll nu, i morgon får vi träffas igen, tjohoooo!

Inga kommentarer: