fredag 3 december 2010

Överraskad..

Vilket ben ska jag stå på...
Fick ett jobberbjudande som låter toppen, utvecklande och inspirerande.
Mycket jobb, mycket jag inte kan, inga rutiner och forfarande mol alena i rollen.
Saknar en att bolla idéer med, utveckla rutiner, dela upp rollerna så att arbete och anställda inte blir lidande vid semester.
Vill ha 3 veckors semester, det är ju omöjligt det vet jag. Men det hade varit kul att få till det.
Vet inte hur jag ska göra? Blir det ur askan i elden? Eller blir det bra, kommer jag att få till rutiner, hinna med alla rollerna?
Vet inte... Kan man fråga om man får jobba några dagar och sedan bestämma sig, det är ju okonventionellt men vad sjutton alla sätt är väl bra förutom de dåliga?!

3 kommentarer:

Helena sa...

Bra ide att praktisera INNAN man måste bestämma sig. Är detta det ev. jobbet som vi pratade om sist när vi träffades? Du sa att det nog skulle komma en förfrågan inom kort. Du fixar allt så, kör så det ryker

Ewa sa...

Jag håller med ovanstående talare. Du fixar allt! Kör om det känns rätt i magen! Kram/Ewa

Yvonne L sa...

Så spännande det låter!