lördag 24 december 2011

Dan före dopparedan... 2011

Idag, fredag tog jag semester.
Så skönt!
Dotter och jag åkte till Bromma Blocks och köpte sill och lite andra sista minuten saker. Tillbaka till Solna centrum för att köpa sällskapsspel till brorsans barn. De kommer att hata gamla faster som köper så tråkiga julklappar. Men jag har iaf köpt massa godis, polkaklubbor, snögubbar av vit choklad och lagt i en korg med cellofan samt kuliga saker från Buttricks..
Hemma gjorde jag currysill, fixade skinkan (vi åt skinkmacka för en stund sedan och det var toppen), vit chokladfudge. Kålrotslåda, glasmästarsillen, Jansson gjorde jag igår. I morgon ska jag bara fixa rödbetssallad och stuva grönkål och rimma på några paket.
Jag är helt tom i skallen så det blir inga rim gjorda idag...
Dotter jobbar i morgon, kommer hem till 16.30 så då blir det julklappsutdelning och sedan åker vi till min bror, det ska bli så kul, vi har inte firat jul tillsammans på flera flera år...
STOR kram till alla er och GOD JUL hoppas ni får en toppen dag!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Du kan få en halvmeter snö om du vill...

~Ingrid