tisdag 6 december 2011

Frukost på sängen...


I dag är det finlands självständighetsdag och självaste Camillas födelsedag!
Det blir inget firande för jag behöver plugga, men på söndag blir det mosbricka och TinTIn på bio med familjen.
Fick frukost på sängen och min älsklingsdoft på burk, gillas.
Kaffe och leverpastejssmörgås med gurka på, mums.
Pussar och kramar och svansviftning, mys.
Nålar i benet av akupunktören, hmmm men helt ok.
Igår fick jag en present, den ligger i kylen hos Yvonne. Det är hemmagjord pepparkaksdeg, GILLAS a lot!
Tänk att hon tänkte på mig, jag blir så glad :)

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Hipp Hipp Hurra för Camilla i dag, stort grattis från oss alla.

~Ingrid

Ingrid sa...

Vingarna är från Handplockat, de kostar 49 kr om jag inte minns fel.

~Ingrid

Ingrid sa...

Mille: Jo jag kommer ihåg :0) Hon pratade om dig i dag när jag var upp och berättade om saker som du sagt. Det är så roligt att lyssna. Hon berättade att du frågat varför vi aldrig åt ute på "kiosken" jag antar du menade någon form av korvmoj ;0)

~Ingrid