torsdag 8 december 2011

Lördag...

Jag vill att lördagen ska vara över, åtminstone förmiddagen.
Mellan kl. 09.00 -13.00 sitter jag och skriver min tenta. FYRA timmar tar det visst.
Undrar om jag kan sitta still så länge - det lär jag väl få veta då.
Undrar om jag ska packa ner en matsäck? Kycklingwrap, nachoes med salsadip?
Neee... det får bli en dricka, frukt färdig skivad i en burk, tänker inte skala och söla ner min papper. Tuggummi, ja det får jag inte glömma!

På kvällen ska jag på tjejmiddag.
Temat är blått och änglar, så jag kan bara tänka mig hur det ser ut hos Tessan och Anders nu. Förra året var det glamour och hela huset, JA hela huset var G L A M O U R.
Efter middagen åker vi till Golden Hits och sjunger, ja inte jag! Men alla de andra sjunger som gudinnor. Tessan brukar ta en Carola låt och sedan får hon skriva autografer efter det. Hon är sjukt duktig! Monica fick 500 kr för sin insats, så hon bjöd laget runt, haha.
Jag sitter och klappar och är stolt som en kyrktupp. Drar en sula på parketten, det är jag duktig på :)

Inga kommentarer: