tisdag 24 september 2013

Cupcakes på hög nivå...





När dottern fyllde år fick hon två askar i guld av en kursare.
 I askarna låg 12 st cupcakes med glasyr. Den ena åt de direkt i skolan, den andra skulle hon ta med hem till sin familj, nämligen oss!!
De fina motiven är beställda på nätet och gick att äta. 
Jag tycker att hon fått till dotterns liv riktigt bra!
Ja ni kan ju se själva vad fina de var.
Basket, Poledance, Nova, och KI
 
Jag pratade med Vonne och Ussa om vänner och kom på att jag skulle visa dessa. Men jag hade inte lagt upp bilderna på bloggen då, så nu gör jag det idag istället.
 
Det är en sådan fin gest så min hjärta sväller över.
 Jag blir så glad över att någon annan gör något så fint till henne. Beställa bilder och kartong, baka och fixa, ja det är vänskap det, helt fantastiskt!!
 

Inga kommentarer: