torsdag 6 februari 2014

Sideboards...

 
Lite luftigare kanske?

Den här hittade jag i någon inredningsblogg men vet ju inte var?
Jag skickat iväg ett mail till dem om mått och så, men har inte fått något svar och så har det hela bara runnit ut i sanden...
Eftersom den inte har någon hylla nertill så blir det ju inte problem med uttagen, däremot måste jag ju veta bredden.
Visst är den snygg?
 
Sedan har vi ju den här från Nordahl. Super snygg med rätt mått och allt. MEN jag vet inte om hyllplanet kommer direkt framför våra uttag och då är det ju kört. Jag har mailats med Niclas på Homefeeling men han fick inte fram någora mått från leverentören, tyvärr...
 
Så vad göra?
 

1 kommentar:

Ingrid sa...

En snygg sideboard har du användning för lite varstans. Hitta en du gillar med rätt mått och chansa. Annars kan din snickare till man säkert fixa det på något sätt. Slå till nu!!

~Ingrid