måndag 14 april 2014

Glad Påsk!

Solna
Håtö
I helgen öppnade vi upp i stugan.
Vi hade en storstädning i höstas så det kändes riktigt skönt att kliva in i ett rent hus i lördags. 
Men som vanligt har jag även en vårstädning så att hela huset doftar såpa. Jag hade en upprensning också, kastade ommaka sängkläder och fula handdukar. 
Nu är linneskåpet topp trim.
Köksskåpen är avtorkade från damm och fett.
Skåpen är fyllda med torrvaror. Det första jag ställer i stugan är,
Balsamico, olivolja, salt, peppar, pasta och Persilade.
Schampo, balsam, tvål, solfaktor står färdiga att användas i badrummet.
När det här finns så överlever man ett par dagar... haha.
 
 
 

1 kommentar:

Ingrid sa...

Så fint, jag har inte fått upp något påskpynt alls i år. Få se om jag får till det innan det är för sent.

Ingrid