fredag 18 november 2011

Dåligt av NetonNet

NetonNet borde uppdatera deras hemsida.
Jag borde ha ringt innan jag åkte genom stan för detta!!
Kaffebryggare fanns inte, de hade fem på lager, men de var nog hemma hos någon annan. Jamie Oliver Blendern hade de tagit ur sortimentet men hade inte hunnit uppdaterat webben.
Jäkligt irriterande!!

Så då blir det gamla hederliga Systembolaget istället. The Balvenie verkar vara god, så den får det bli.
Jag dricker ju inte Whiskey men nog vet jag att det är gott när det står. Nyanserad, fruktig smak med fatkaraktär, inslag av päron, ljus sirap, torkade aprikoser, honung, örter och vanilj.

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Det låter ju gott, men jag brukar tycka det smaka pyton ändå ;0)

~Ingrid

Mille sa...

PYTON är det allt... Kommer ihåg när min kompis Helena bjöd mig på Whiskey en gång. Camilla, den smakar choklad!
- Jaaa eller hur!!
Hur äckligt som helst...
Nixpix, så stor blir jag aldrig...