fredag 18 november 2011

Födelsedag för samboronbon...

I morgon....

Blir till att köpa en liten kaffebryggare, fem koppar, det vill han ha. Vi har en Espressomaskin ja en Jura så det är inte vilket skit som helst, men den gillar han inte. Tur att smaken är som baken och att man få ha köksbänken full med allehanda maskiner...
Jag tänkte ju köpa mig Jamie Olivers Mixer, vill kunna fixa smothies igen, saknar dem. Det får bli en julklapp till mig själv, oooo vad jag kommer att bli överaskad!!

På kvällen blir det bowling och middag med ungarna och vänner, det ska bli kul.
Jag vill vara i ungarnas lag, för jag vill vinna!!
Usch vad tråkig jag är, men alltså, jag vill inte vara i samma lag som en som är mer orolig för sin naglar är poängen. Nu kommer jag bergis få en p-bot för att jag tänker elaka tankar...
Idag blir det handla, plugga, träna - cykla med bästa Carro. Hon tränar jämt, skulle kunna ha liggunderlag och sovsäck på Ballen, ja Balance alltså.

Inga kommentarer: