onsdag 20 juni 2012

Renovering...




På min arbetsplats så renoveras det för fullt.
Vi jobbar samtidigt och det går hyfsat bra. Alla hantverkare är hänsynsfulla och vi får helt enkel trolla med knäna. Kaffemaskinen står i städskrubben, en wc är klar och delas broderligt av 14 personer inklusive hantverkarna. Vi har inget kök, som ni ser. Någon diskmaskin finns ju inte heller så man får vackert sitta  och äta sin medhavda lunch på papperstallrikar.
Men det hade kunnat vara värre.... Den 29 juni är det klart och jag är så spänd av förväntan.
Jag har ju valt köksinredningen, samt fondväggarna i konferensrum och Kapprum.
Jag har även beställt ny inredning till lunchrummet, det ska blir så kul när allt levererats och står på plats, och jag hoppas att det blir så fint som jag inbillat mig...

Inga kommentarer: