fredag 15 mars 2013

Funbeat


Efter nyåret så registrerade jag mig på funbeat.http://www.funbeat.se/
Det är ett kul program där du kan kan spela in dina promenader, joggingrundor och cykellopp. Du kan spara alla information.
Sedan kan du gå in på hemsidan och föra diagram över din aktiva dag, träningsdagbok mm.
Du kan även bjuda in dina vänner och se vad de gör, vilka lopp de kör och vilka promenader de tar.

Min är stängd för allmänheten, jag använder den endast för egen del och för att få tips om olika träningsalternativ de har.
Det är kul att veta hur långt man går , det jag saknar är kcal förbränning, vet inte om det finns men jag får inte fram den på min app??

Tidigare hade jag Runkeeper den var bra på så sätt att man fick, karta, distans, min/km, km/h och kcalförbrukning, men den snurrade till det totalt så jag tog bort den. När jag hade gått 1 mil så stod det 14 mil, och det var ju inte kul.

Sedan 11 januari har jag avverkat 134 mil. Ganska bra jobbat!

Statistiknörd? Ja lite :)

Inga kommentarer: