fredag 3 maj 2013

Min lilla pojke har blivit stor!


Stallmästergården 2007
Spillersboda 2012
 
Kärleken till denna lilla unge är så stor! Nästan så att det gör ont ibland.
Hans liv började lite kaotiskt. Tur att personalen på KS var så pass rutinerade att de kunde hjälpa mig och honom. Larmet ven i rummet, under lakanet mellan mina ben satt barnmorskan och tryckte tillbaka honom och navelstängen. Jag blev nedsövd i hissen och sedan föddes han. Det var en kvinnlig läkare som hette Ingrid och hon döpte honom till Huxflux.
AT-läkaren Calle kom förbi på BB och tackade för att han fick vara med och var så tacksam för att detta hänt honom. Nu finns det ingenting som kan få mig spak, det här var det mest otroliga jag upplevt, tack!
Ja vad svarar man på det mer än att jag förevigt är tacksam för att de fick ut min lille pöjk med livet i behåll <3 p="">

1 kommentar:

Ingrid sa...

Tiden går så himla fort, det var ju alldeles nyss som Pontus föddes. Inte är det väl vi som börjar bli gamla?

~Ingrid