tisdag 28 maj 2013

The Great Gatsby

En ny dag och nya utmaningar!
I kväll tillsammans med Yvonne, Helena och Kicki (tror jag hon hette) ska jag se den här filmen. Det är ju den fjärde som producerats i filmväg. Den första gjordes 1926, den andra 1949, den tredje 1974. Lite speciell film kan jag tycka, så det känns himla spännande.
 
Det blir tunnbrödrulle-middag sittandes på konserthusets trappa i solen med Yvonne först.

Återrapportering: Vädret var kanon, Yvonne och jag solade, pratade och moffade i oss tunnbrödrullen. Hon hade räksallad i sin och jag hade majonäsgurka i min. Kaffe, Salt och blandat på pressbyrån och sedan mötte vi upp Helena och Kicki på biografen.
The Great Gatsby var så där, ja jag vet inte vad jag ska säga ... Jo gammal kärlek rostar faktiskt!
 

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Har inte sett en enda av de filmerna, har jag missat något?

Jo men eller hur, jag ska banne mig måla det där golvet i morgon nu. Oavsett vad!!!

~Ingrid

Helena sa...

Ska jag vara ärlig så hade jag oxså förväntat mig mer av filmen. Blev inte så betagen som jag trodde att jag skulle bli........ MEN nu har man sett den och får blicka framåt, vad ska vi se nästa gång? Hur många kramar finns det i världen ?

Mille sa...

Helena, vi måste de Depp-filmen!! :)

Helena sa...

Klart vi SKA se Depp-filmen- Det är ett MÅSTE! ;)