onsdag 17 oktober 2012

En rädd tjej...


Citerar packlistan vi fått av chefen. Vi kommer att vara ute större delen av dagen så packa kläder för aktivt friluftsliv med viss svett faktor.


Ta med skor som fungerar i bergsterrärng eller lättare vandringskängor, joggingskor fungerar också.


Skulle vi händelsevis hitta 10 cyklar så är det bra at ta med skor som det går att cykla i...


Alltså, vad är det för fel att sitta och dricka kaffe i Gamla stan och bara mysa??
Jag är ingen latmask, jag tycker om att röra på mig MEN någon måtta får det vara, det är en del höjdmeter vi pratar om och jag är höjdrädd samt har USEL kondition!

Men visst, jag ser fram emot vår resa och jag ska kämpa på allt vad jag kan. Hela resväskan är packad med skor kan jag säga, får ju knappt ner klänningar och badkläder. Kanske ska ta en större väska?Wish me luck!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Hälsa älskade Mallorca från mig!! Ni kommer få det toppen det är en underbar ö.

Så här är det alltid hos oss, att löven från speciellt Pilarna inte hinner falla bort. De är väl inte helt redo kan jag tänka mig, inte jag hellre för den delen. Men nu är det verkligen vinter hos oss.

~Ingrid