torsdag 21 november 2013

Fuck cancer


 
I går läste jag pappans blogg och mitt hjärta brast totalt.
Den frustration en förälder känner när man inte kan hjälpa sitt barn att bli frisk, den lamslår en totalt. Varken gråt, hot eller styrka kan förändra något när den sjuka kroppen inte orkar kämpa längre.
Om vi kunde, skulle vi byta direkt...
 
Vi vill ju att våra barn ska få leva livet och bli gamla med någon de tycker om.
Vi vill inte att livet för dem brister vid 21års ålder.
Kärlek till er alla!
Fuck cancer!
 
 

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ja verkligen, det är en sjukdom som skulle behöva drabbas av sig själv och dö ut. Jag ska på kontroll och röntgen i morgon för knölar under ena armhålan. Inte kul men bättre att få veta än gå och undra...

~Ingrid

Ingrid sa...

Jag landar redan runt 11:30 på torsdag så när du vill går bra. Kursen är på fredag. Jag lär ju bara driva runt...Är livrädd att villa bort mig. HUA!

~Ingrid