torsdag 22 oktober 2015

Matförgiftad av en fralla från Pressbyrån

I torsdags kväll köpte jag en inplastad fralla på Pressbyrån inne i A-husets Pressbyrå. Den smakade ju ingenting så därför kände jag heller inte att det var något fel på den
Men säger så här, det var tur att jag åt den på rasten dvs kl. 19.30 istället för kl. 18.00 får då hade jag inte hunnit hem! Men som sagt, jag åt den lite senare tillsammans med en flaska vatten hemifrån.
Tre timmar senare ligger jag dubbelvikt i sängen och kaskadspyr på golvet!

Har väl aldrig varit med om något liknande tidigare och fy så hemskt det var.

Framför allt så har jag fått höra att man ALDRIG ska köpa färdiga frallor och liknande på Pressbyråer, men vet ju aldrig, som de säger...


Inga fler frallor på Pressbyrån mina vänner!

Inga kommentarer: