torsdag 22 september 2011

Byta bank...

Jag har Handelsbanken och jag har väl inga kommentarer angående dem egentligen. Vi har inte våra lån där, så jag behöver väl inte säga mer...
Men nu har jag aktivt börjat se över mitt sparande mm och då behöver man ju lite support när det gäller gränssnittet på deras hemsida tex.
TRE stycken mail senare och jag mer eller mindra hotar med att säga upp samtliga konton, så ringer de tillbaka.
Det där med att återkomma till kund inom 24 timmar har blivit 5-7 dagar för vissa. Vissa sitter på Handelsbanken i Solna....
Jaja nu ska jag iaf träffa en banktjänsteman så får vi se om vi fortsättningsvis kommer att ha en samarbete, wish me luck! :)

2 kommentarer:

Carinale sa...

Alltså man borde borde... men jag är en lat rackare som håller på gamla traditioner (säkert till bankens stora glädje) så trots viss irritation så vidhåller jag att SEB e bäst :)

Å man kan i Wordfeud ladda ner en massa appar som gör att det skapas dubbla poäng samt att den/de hjälper till att hitta ord som ingen 'normalbegåvad' hade kommit på, dessutom på sådana ställen på spelplanen så det ger trippla poäng.
De e bara att googla på det så hittar man dem.
Dock avstår jag - rent spel för mig =)

Mille sa...

Då ska jag säga det till dotter så att hon inte känner sig så dum när alla andra bara spyr ut en massa ord hon aldrig har hört tidigare... tack!