söndag 18 september 2011

Edblad kan man lita på...


Jag fick en underbar halskedja av min dotter i födelsedagspresent förra året. Hon åkte ju till Österrike veckan efter och halsbandet tog jag inte av mig förrän hon kom hem, jo det är sant!
För några veckor sedan så gick det sönder i låset och jag blev så himla ledsen. Det gick ju inte att laga.
Jag funderade på om Edblad kanske var så servieminded som Thomas Sabo, nämligen att de lagar sina smycken vart man än har inhandlat dem (mot kvitto).
Jag mailade Edblad och fick kontakt med en toppen trevlig tjej. Hon bad mig skicka in kedjan förra veckan och i fredags låg det en ny i min brevlåda. VILKEN SERVICE!! Jag är sååå tacksam!
Edblad tar hand om sina kunder må jag säga, så nu blir det nog fler smycket från dem.

1 kommentar:

Carinale sa...

Visst är det underbart med bra service, jag älskar sånt :)
Äger man en BMW (vilket vi iofs inte längre gör) så har de en försäkring att du får hjälp vart du än befinner dig i hela världen inom 12 timmar, sådant gillar jag.

Ja akta dig för Wordfeud eller snarare akta dig för alla trista fuskare. Nu är de svåra att uptäcka till en början men ganska snart märker man hur de producerar ord som ger mer poäng än vad som är möjligt.