onsdag 14 september 2011

Söndag....







I söndags var det storstädning.
Badrummet skurades av sonen, tvättstugan av mig, putsade hyllor och sorterade kläder. Några kassar ska till min vän Pia och några ska få komma till Frälsis och Stadsmissionen.
Skrivbordet åkte ut från sovrummet och lite annan.
Jag hann med en härlig promenad med Nova också. Att gå runt Brunnsviken är det bästa jag vet, speciellt när man kan stanna till vid fiket och köpa kardemummabulle och kvar-juice.
När jag kommer hem säger sonen.
- Men har du gått omkring så där hela dagen?
- Va, ja det har jag.
- Då har du haft den här på ryggen...
Den repliken följs av en enorm skrattsalva, ja från oss båda måste erkännas. Fy sjutton vad roligt!!
Jag tyckte det var många som log stort åt oss när vi fikade Nova och jag.... haha!!

2 kommentarer:

Tina sa...

Den var bra! Vem är författaren?!

Mille sa...

Sonen...