torsdag 20 oktober 2011

Summan av kardemumman....


... började senare än beräknat men slutade vid 23.45. Fick till några uppgifter riktigt skapligt, skönt!
Det är lättare att sitta i köket då finns inte Tv´n så nära. Som sagt mina koncetrationssvårigheter gör sig påminda.
I köket får jag min kopp kaffe och frukt när jag vill.
Värdering av skulder och avsättningar.

I kväll blir det spinning med bästa Camilla.
Jag ska försöka få med mig sonen också. Han vill men vågar inte, brås på mor sin. Vill vara bäst i det man gör annars får det vara... hmmm hur långt kommer man med den inställningen? Men å andra sidan vem har sagt att man ska komma långt, det är ju upplevelsen i sig som man tar med sig. Ja så är det, jag är stor nu så nu förstår jag ju det.... Men som 18 åring är det inte lätt.

2 kommentarer:

Petra sa...

Vet hur det känns, fast han lär ju knappast välta med cykeln ;).

Dessutom: med all den där skoljympan i ryggsäcken (och endast 18 år i kroppen), lär han ju ha bättre förutsättningar än typ halva lokalen åtminstone.

Kan du ju hälsa honom från mig.

Kram!

Mille sa...

Det ska jag absolut hälsa honom, han kommer bli super glad.