lördag 29 oktober 2011

Väntar på Så mycket bättre....

Förra året följde vi den slaviskt.
Vet inte om den blir lika bra i år, kanske blir den bättre, hoppas.
Jag tror i alla fall att den blir något helt annat, för individerna är ju helt andra. Lite mer vis -och popsångare.
Laleh är jag väldigt intresserad av, det ska bli spännande och höra hur hon tolkat sina musikkollegor.
E-type njaaaa har väl aldrig gillat honom, vet inte om han kommer att överaska mig. Har han sångröst, eller måste den in i en dator först och vända?
Börjar nu, om två minuter måste fixa mig en Latte först,hej på en stund.

2 kommentarer:

Carinale sa...

Hej hej,
låt höra - höll årets Så ska det låta måttet?

Jag tyckte det i alla fall.

Å hehe jag tror att jag än idag skulle kunna väcka Leopold mitt i natten och fråga om lösen, han kommer sannolikt rabblad den utan en sekunds tvekan :)

Mille sa...

Det var bra kommer troligtvis slåss om tv-kontrollen för att få se varje avsnitt!!
Helt olik förra året men bra på sitt sätt. Det här gänget är ju nästan längre ifrån varandra än det andra.. spännande.