tisdag 4 oktober 2011

.... klämde in ett samtal också

Vi är ju med i Nix. Vi kommer inte upp på några listor. Vilket betyder att inga försäljare ringer oss på kvällarna eller dagarna också för den delen. Det stämmer ju inte alls....
Men om man prenumererat på någon tidning en gång i tiden så är man FAST!
Jag hade I Form ett tag och i kväll så ringde en glad student och frågade om jag inte ville höra vad hon hade för ett kostnadsfritt förslag att ge mig?
Jooo....
Vi har gjort om tidningen så vi vill veta vad våra gamla kunder har för åsikter om den.
Jaha....
Så för 129 kr får du 3 nummer (som är helt nya i sitt slag) och en pulsklocka till ett värde av 700 kr.
Hmmm.... Binder jag upp mig efter det?
Nej, men du måste ringa och säga upp prenumerationen själv.
Ok sade jag. Jooo men det kan väl vara kul med en pulsklocka och alldeles ny tidning? Nu när jag ska lägga fokus på att plugga och allt... smart Camilla smart!

Inga kommentarer: