måndag 16 januari 2012

Merrel....


I en månad har jag gått med val och kval över vilka kängor/stövlar jag skulle köpa. Men med Caroline som stöd så blev det de här. Dyrare ja, men så sköna. Nilson hade ju 30% så jag landade på samma prislapp som canada snow i alla fall.
I söndags var dotter och jag på långpromenad med Nova, tog en fika på Ulriksdals slottsfik. Inga skoskav!
Waterproof tjockt skinn med ullfoder samt stötdämpande sula. Kan ju inte få det bättre... Jag får ju ont i smalbenen eller hälarna om jag går för lång eller länge. Men idag känner jag ingenting av det.. ett annan plus var ju att jag inte halkade en ända gång - Bra köp.

3 kommentarer:

Carinale sa...

Tack för alla goa reatips.
Har den senaste veckan hållt mig borta från allt som inte varit halva reapriset.
Suck, den som ändå hade en kappsäck full med pengar =)

Mille sa...

Kan ju tillägga då att jag köpte två kängor till dotter 70% och ett par till mor för 50%.
Bättre än så kan det knappast bli och varma om fötterna är de båda två :)

Ingrid sa...

Dom ser jättefina ut och varma. Vi ser sällan sådan reor här hos oss - tyvärr!

~Ingrid