onsdag 4 januari 2012


Tränade idag, det mår jag bra av.
Allt efter sjukgymnastens direktiv, ont ska med ont fördrivas, kloka ord det där.
Höger ben är förslappat, ja förslappat. Efter inflammation, smärta och värk så har jag inte tränat ben alls. Dansat och tränat mage och rygg men icke ben.
Enligt M Gunnarsson så är höger ben klent och har dålig balans. Jag har kompenserat det dåliga med min vänstra sida och på det sätter blir det ju inte bättre...Nu blir det andra bullar....!!!
*M Gunnarsson är min sjukgymnast, hon jobbar på Spinalis och är super!!

2 kommentarer:

Carinale sa...

Pust å fy!
Å det där med träning, så lätt att skjuta upp...
Å apropå p-boten så hade jag gärna satt tänderna i en överklagan om det inte vore för det faktum att de på p-boten markerat att 'biljett fanns men låg uppåner'.
Funderade på att överklaga ändå men insåg att de små jäklarna till lapplisor numera nästan uteslutande fotograferade alla typer av ärenden.
Tänkte då att jag kanske kunde vädja till deras goda vilja, det var ju ändå jul och jag 'hade faktiskt betalat'.
Insåg att ordet 'god vilja' och Lapplisa icke är synonymt.
Skrev istället ett blogginlägg och hoppades på bloggläsarnas sympatier :)

God fortsättning på dig!

Ingrid sa...

Ash du är det sista man tänker på förslappat. Du som alltid är så vältränad.

~Ingrid