fredag 27 januari 2012

Stora karln...


Det är inte lätt att vara lillebror (säkert inte lillesyster heller) men i vår familj så blir den lilla verkligen liten.... Tar några exempel.
Far: 192
Mor: 174
Syster: 181
Mormor: 174
Morbror: 192
.... Men inte längre!
Sonen deklarerade stolt i går.
- Mamma, 192 cm och 80 kg!!
Hur stor som helst skriker jag - nu får det bannemig räcka! Inte ett kilo till!!
Min älskade son har blivit så stor.
Armarna som värsta orangutangen med en massa muskler på. Hmmm det blir ju så när man drar och sliter i en massa vikter på gymmet. Ingen taggmask längre, som min mamma brukade säga till mig.. då jag var lättviktare alltså...haha

Kram och riktig trevlig helg till er alla!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Men va!! Nåja man får väl an nöja sig med 167 cm över vattnet här i ödemarken ;0)

~Ingrid